Gratis frakt over 630,00 kr

 100% fornøydhetsgaranti

Bestilt i dag, sendt umiddelbart

 Betaling ved mottak

Frakt og levering

Frakt og levering

Når du legger inn en bestilling på nettbutikken vår, Freshz.no, sender vi bestillingen din så raskt som mulig.

1: Transporter

 Vi sender pakken din trygt og sikkert med PostNL.

2: Kostnader

På vår Online-butikk Freshz.no tar vi 69,90 kr fraktkostnader over hele Europa, bortsett fra når du bestiller over 630,00 kr, så er frakten gratis. I tilfelle det påløper tilleggskostnader for frakt, enten det er i form av toll, importavgifter eller andre lignende avgifter. Disse kostnadene bæres alltid av kunden.

3: Term

Når du bestiller et produkt på Freshz.no, streber vi mot å levere produktet ditt så snart som mulig. For en nøyaktig leveringsindikasjon, se den spesifikke produktsiden til produktet. Du kan også kontakte oss for å be om en nøyaktig leveringstid.

4: Transporter operasjonsprosedyre

Så snart vi sender pakken din, vil du motta en e-postbekreftelse med track & trace-koden fra PostNL fra oss. Du kan bruke denne track & trace-koden for å følge pakken din. Hvis du ikke er hjemme under levering, kan PostNL gjøre to ting, nemlig:

  • PostNL kan prøve igjen å levere pakken til deg neste virkedag;
  • PostNL kan prøve å levere pakken til naboene og vil informere deg om dette.

Hvis du igjen ikke er hjemme under den andre leveransen, kan PostNL gjøre to ting, nemlig:

  • PostNL vil levere pakken til nærmeste PostNL-pakkepunkt, der du kan hente pakken i 14 kalenderdager, og leverandøren vil informere deg om dette;
  • PostNL kan prøve å levere pakken hos naboene og vil informere deg om dette.

Hvis du ikke henter pakken fra pakketidspunktet, vil pakken bli returnert til avsenderen. Hvis dette er tilfelle, kontakter vi deg så snart vi mottar pakken på lageret. Dette gjelder også hvis det er en ufullstendig eller feil adresse på pakken.

5: Ikke på lager eller lengre leveringstid

Hvis et produkt ikke er på lager, kan vi gjøre deg kjent med dette på tre måter i vår nettbutikk Freshz.no, nemlig ved:

  • Deaktivering av produktet, slik at du ikke lenger kan bestille det;
  • Angir lengre leveringstid i virkedager på produktsiden;
  • Informere deg om at du bestiller en forhåndsbestilling med lengre leveringstid.

I alle tre tilfeller gjør vi vårt beste for å levere produktet til deg så snart som mulig